てぃーだブログ › ウチナーグチし、ゆんたくさびら! › や〜とぅ、な〜 › ウチナーグチ › 動植物 › 球根用ぬ、レイズドベッド パート3

2023年11月28日

球根用ぬ、レイズドベッド パート3

球根用ぬ、レイズドベッド パート3



くぬめ〜、うぃ〜たる、ラッパスイセンとぅ、アジアティックリリーぬ、レイズドベッドんかい、フォーク、ナイフ、スプーン刺ち、にんにくん、ばら撒ちゃくとぅ、ゴクウとぅ、トービーや、中んかいや、いらんね〜すしが、真ん中んに〜が、荒らはっとぅ〜ん。

スプーンぬとぅくま、やたがら分からん。

あんすくとぅ、フォーク、て〜まい、こ〜てぃっち、な〜ひん、刺ちゃん。

あとぅ、にんにくん、な〜ひん、撒ち、くんど〜、玉ねぎん、いってぃんちゃん。

ちゃ〜ないがら? 😂

球根用ぬ、レイズドベッド パート3



球根用ぬ、レイズドベッド パート3










同じカテゴリー(や〜とぅ、な〜)の記事
12ぐゎち
12ぐゎち(2023-12-30 00:58)

ダリア
ダリア(2023-11-02 23:28)

マンダヴィラ
マンダヴィラ(2023-10-22 18:49)

パンジー
パンジー(2023-10-21 12:38)


Posted by ゆぐりはいから〜 at 14:43│Comments(0)や〜とぅ、な〜ウチナーグチ動植物
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。