てぃーだブログ › ウチナーグチし、ゆんたくさびら! › わじゃがうわてぃ、一杯

2024年03月20日

わじゃがうわてぃ、一杯

わじゃがうわてぃ、一杯

ちゅうや、シカゴからワイオーミング州ぬ、ジャクソンホールんどぅるとぅくまんかい、いんじから、又シカゴんかい、むどぅてぃ、あんしから、ペンシルバニア州ぬ、ハリスバーグんどぅる、とぅくまんかい、いっちゃん。

12時間労働。。。

は〜、くぬワインぬ、ま〜はるくとぅ!!!


わじゃがうわてぃ、一杯

わぃ〜ぬ、写真や、ジャクソンホール空港からぬ、眺め










Posted by ゆぐりはいから〜 at 11:30│Comments(0)
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。