てぃーだブログ › ウチナーグチし、ゆんたくさびら! › わった〜な〜

2023年09月13日

わった〜な〜

ゆっかに、や〜、いんじてぃから、ま〜だけ〜て〜うかんくとぅ、ディーンが、ちゃ〜、な〜ぬ、写真、うくてぃ、とぅらすん。

なま〜、クレマチスとぅ、菊、ハイビスカスがさ咲ちゅ〜んでぃがら。

クレマチスや、春にさち、うれ〜、くとぅし、2回み〜ぬ花。

ハイビスカスや、なちから、ちゃ〜さち〜。

てぃ〜ち咲ちぇ〜、しぐうわてぃ、あんし、ふかぬ、花が、あまくまから、咲ちゅん。

な〜ぬ、真ん中んかいや、薔薇ぬ花、うぃ〜んでぃち、ディーンぬ作業ぬ、ゆうす、うくてぃっちゃん。

わった〜な〜

わった〜な〜

わった〜な〜




Posted by ゆぐりはいから〜 at 21:27│Comments(0)
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。