2023年09月19日

け〜てぃっちゃん

け〜てぃっちゃん



2週間ぶりに、や〜んかい、け〜てぃっちゃん。

マンダヴィラや、とぅないぬ、マンダヴィラとぅ、てぃ〜ちなじっち、花がいっぺ〜可愛いぐゎ〜。

は〜っしぇ、どぅ〜んや〜が、一番、うちちちゅん。

や〜んかい、ちっちゃせ〜、ゆるなとぅ〜たくとぅ、あたびちゃ〜ぬ、合唱が、ゆんがしまはたしが、や〜んかい、け〜たんどぅる実感がわちゅん。

あたびちゃ〜や、あみふいぬめ〜なれ〜から〜、くゎ〜、くゎ〜、くゎ〜し、昼間ぬ、じ〜じ〜ね〜し、ゆんがしまはん。

あんしが、わんね〜、うぬ、あたびちゃ〜ぬ合唱がましやん。

うぬブログんかい、動画、ぬしららんしが残念やん。

け〜てぃっちゃん



け〜てぃっちゃん









同じカテゴリー(や〜とぅ、な〜)の記事
12ぐゎち
12ぐゎち(2023-12-30 00:58)

ダリア
ダリア(2023-11-02 23:28)

マンダヴィラ
マンダヴィラ(2023-10-22 18:49)


Posted by ゆぐりはいから〜 at 19:29│Comments(0)や〜とぅ、な〜ウチナーグチ動植物
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。