2021年05月07日

ぬ〜んでぃち、うま?

ぬ〜んでぃち、うま?




空港んかい、ういね〜、色んな光景いんじゅん。

人間ワッチや、ぅむっさん。

諺んかい、「人の振り見て我がふり直せ」んでぃあしが、じゅんに、あんい〜るとぅ〜い。

は〜、くんちゅ↑よ〜、ぬ〜がぬ〜んでぃち、あちゅ〜る、椅子んまんどぅ〜るむんぬ、うんとぅ〜とぅくまんかい、ひらき〜がや〜?

携帯ぬ充電するわきんあらんはじやしが。

意味くじ分からん。

さ〜ってぃと、ちゅうや、や〜んかい、け〜ぃる日〜。

ちばりよ〜、わん。笑 ✊




同じカテゴリー(どぅちゅいむに〜)の記事
時差ぼけ
時差ぼけ(2024-02-13 14:41)

井戸端会議
井戸端会議(2023-08-25 20:39)

スポーツ観戦ぬ日〜
スポーツ観戦ぬ日〜(2022-12-04 21:05)


Posted by ゆぐりはいから〜 at 19:20│Comments(0)どぅちゅいむに〜ウチナーグチ
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。