2023年08月25日

井戸端会議

なま、ラジオ沖縄ぬ、ティーサージパラダイスぬ、昼ボケぬ、お題んかい、「夏休みぬ、令和キッズをぅ、昭和平成あん、あん〜し、うどぅるかせ〜」んでぃ〜しがあん。

わんにん、投稿すがや〜んでぃ、うみとぅ〜たしが、だぁ〜、な〜、金曜日なと〜ん。

わんが、あび〜ぶはたせ〜、おば〜た〜ぬ、井戸端会議。笑

いんかしや、近所ぬ、おば〜た〜が、あちまてぃ、道端ぬ、がじまるぬ、しちゃうてぃ、ま〜みな〜ぬ、ひじとぅ、ま〜み、とぅいがち〜な〜、ゆんたくす〜たんど〜や〜?

なま〜、うんとぅ、光景や、いんだらん。

井戸端会議んどぅる、くとぅばん、ちかんなとぅ〜ん。

あぬくる、うちな〜や、アミリカぬ、統治下やたくとぅ、公民かぬんかいん、アメリカ軍からぬ配給ぬトラックん、ちゅ〜るくとぅん、あたっさ〜。

がじゃん、くるさ〜ぬ、車がち〜ね〜、わぃきがんぐゎんちゃ〜や、あとぅ、う〜てぃ、ぅむっさく〜す〜たん。笑

かくれんぼ、し〜ね〜、木〜んかい、ぬぶてぃ、ハブとぅ遭遇し、まが〜くぃ〜いんじゃち、しぐ〜、みちかて〜し〜し〜。あはは〜

は〜、なちかさよ〜。

うんとぅ〜話、なま〜な〜、ちかんくとぅ、うまんかい、書ちんちゃん。😄








同じカテゴリー(どぅちゅいむに〜)の記事
時差ぼけ
時差ぼけ(2024-02-13 14:41)

スポーツ観戦ぬ日〜
スポーツ観戦ぬ日〜(2022-12-04 21:05)


Posted by ゆぐりはいから〜 at 20:39│Comments(0)どぅちゅいむに〜ウチナーグチ
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。